Dagboksinlägg

Funderar på att gå in och bädda min säng. Behövs om jag ska kunna sova i den inatt. Idag har jag målat. Håller på att måla en steriobänk här hemma som jag ska göra om till vinställ. Blir mycket bra tror jag. Sedan har jag även gjort rent en golvljustake som jag ska köpa sprayfärg till imorgon och spraya om.

Nu på kvällen har jag varit hemma hos Ino och Emma i deras sjukt centrala lägenhet i KBA.
De bor precis vid torget. Jag vill också flytta till en sådan mysig lägenhet ju. Lite avis är jag allt, hehe. Men vill inte bo ensam så det blir till att bo kvar hemma ett tag till. Ino och Emma är bra! Dom får mig att må bra. Gillar er!, bara så att ni vte :-) Måste komma och hälsa på oftare. Och grattis i förskott på födelsedagen Ino. Han fyller nämligen 20 imorgon.
(Bild från nyår 06/07 på Ino och mig)

Känner mig sådär helt velig. Ena stunden vill jag flytta fast inte själv, och vem ska jag bo med liksom??? Andra stunden vill jag bo kvar här hemma och spara mina pengar till resor och en bil. Det andra alternativet är ju helt klart det smartaste då jag inte kommer behöva känna någon press att jobba och typ gå in i väggen för att dra runt en lägenhet.  
Nä, ska nog satsa på en S40 :D Det vill jag ha!

Imorgon drar säsongen på nått sätt igång. Känns bra men också lite konstigt. Snart börjar matcher och seriespel igen. Känns konstigt att jag inte kommer spela i blåvitt, men självklart ska det bli sjukt kul att få dra på sig det rödsvarta istället.
Nu väntar en och en halv månads försäsong2-träning med läger typ varannan helg, träningar varje dag och träningsmatcher. Ååå ska bli kul att träna igen.

Men vad ska jag jobba med i höst??? Det finns massa saker jag skulle kunna göra. En sak vet jag iaf att jag verkligen vill söka, men det är lite hemligt än sålänge. Sedan ska jag väl fundera ut vad jag ska läsa nästa höst också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback