Hej mina vänner

Jag är ledsen för dålig uppdatering, men det har varit lite fullt upp. Har lovat bilder, de kommer måste bara ta mig tiden att lägga in dom i datorn.
Kan ju berätta om min måndag: Först lämnade jag mamma på jobbet och satt och tjötade lite med henne och en jobbarkompis och hennes dotter. Efter det lunchade jag med Camilla i Kungsbacka. Sedan åkte jag tilbaka in till stan och tog IKEA på vägen. Kollade flytta-hemifrån-grejer. Sedan efter det åkte jag tillbaka till mammas jobb och sa hej, sedan bar det av till Träningsverket där det blev lite styrka och spinning. Träffade Amanda och Maja där :P Sedan hämtade jag mamma på jobbet och nu sitter jag här.

Så där hade ni min dag. Intressesmurfarna anfaller liksom. Nu måste jag städa mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Annizh

svar: tack (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback