Jag är på turné!

Mitt liv i dessa dagar...
Jag är på turné, skulle man kunna säga. Häromnatten sov jag hos mormor och åkte efter det direkt till jobbet. Efter jobbet igår åkte jag hem till farmor och farfar och väl där sprang, åt och sov jag. Imorse åkte jag ifrån Billdal till gymmet och sedan jobbet och är på jobbet ända till klockan tolv i morgon. När jag slutar imorgon så ska jag nog springa en sväng och efter det dra till gymmet. Efter my "workout" blir det nog en sväng hem till Sandra innan vi ska träffa Saga i Kungsbacka för fika och bio i Kungsbacka. Sedan får jag se vart jag sover för på Lördag ska jag åka till någon snubbe som ska fixa bromsarna på volvon på morgonen och sedan blir det nog träning i stan när jag ändå är där och efter det direkt hem till Nathalie för förfest och sedan utgång i Göteborg. Sedan efter det kanske jag äntligen kommer hem. Alltså, jag är nog hemma och bloggar för fullt igen på söndag, skulle jag tro och då har jag levt ett luffarliv i fem dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback