Jag har ju faktiskt namnsdag i morgon och på tisdag också.

Kom ju på att jag har namnsdag i morgon och på tisdag också, så ni som glömde mig igår kan ju få en chans till.

Kanske ska skriva några rader om gårdagen. Började hemma hos Nathalie i Askims kortedala ;-) där jag hon och Totte hinkade vin. Sanningarna kom fram en efter en "In vino veritas" och vid halv elva tog vi bussen in till stan. Träffade några fler av Nathalies vänner på Harrys (Heter väl kanske inte det längre i och för sig, men a) och sedan var vi på Berså. Hade riktigt kul hela kvällen faktiskt! Eller snarare kvällen, natten och morgonen kanske. Kom hem vid sex-tiden imorse. Men det var det lätt värt! Sjukt kul hade jag! Tack för igårkväll!


Kommentarer
Postat av: Lillan

graaaaaaaaattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback