Jaha

Idag har jag legat lite för länge vid poolen. Det känns i huvudet, man blir sådär seg ni vet. Jag ska iväg och träna nu snart. Sen träning idag ju, 18.00- ca 20.30. Förr i tiden kunde träningarna börja runt 20.30 och fy vad hemskt det var, sciellt på vintern. Nu börjar vi 16.30 alla dagar i veckan utan torsdag då vi som sagt startar 18.00. Det är super tycker jag ! :D

Okej, helt onödig fakta för er som läser. Faktum är att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva längre. Händer egentligen inte så mycket intressant. Eller jo,m ddet händer genetligen massor men antingen får jag inte tummen ur att skriva om det elelr så är det helt enkelt bara jag som tycker att det är intressant. Och nu cpar mina tagenter också så att jag inte kan gå in i meningar eller ord och rätta felstavningar för då försvinner bokstaven efter istället. Suck, men ni får väl ha överseende med detta.

KAn ju ge några punkter på saker som händer just nu iaf:

1. MAmma åkte precis för att hämta Jesper och jag är ensam hemma i cirka 20 minuter tills det att jag ska til träningen. Det är faktiskt lite läskigt med tanke på att polisen letade i skogarna här igår efter pyromanen som har tuttat eld här i skogarna. Kunbde inte sova inatt när jag visste att han förmodligen rörde sig i skogarna.

2. Mamma klagade nyss återigen på att mina rena kläder ligger på golvet. Anledningen är mycket enkel enligt mig: jag la dom där när jag tug en siesta! So what? Injgen big deal, liksom.

3. Jag solade med ett hjärtklistermärke på huften idag för att se hur mkt färg jag fick. Så nu har jag en snygg brännatatutuering på magen. INTE SNYGGT! Ångrar detta exprement hårt.

4. Vi ska springa på träningen idag. Jga läste på aftonbladet att de inte rekomenderar fysiskt aktivitet i denna värmen. Jag står helt på dessa läkares som uttalat sigs sida och tänker totalvägra intervaller idag (som att jag kommer våga det liksom).

5. Nu är det bara 13 minuter kvar att vara ensam hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback