Ska börja hänga runt ICA i Frölunda/Järnbrott lite mer...

Sitter på terassen (okej det är bara några stenplattor och en markis, men terass låter fint) i solnedgången i all grönska och njuter med laptopen framför mig. Eller ja, jag är på jobbet men man måste ju se det positiva i allting.

Är det inte ännu mer typiskt att jag jobbar dygnet när varmaste dagen på sommaren är. Och när jag går av imorgon så ska det komma ett lågtryck. PERFEKT! Vilken tajming! Jag blir så lack. Igår jobbade jag med min mamma för första gången sedan jag började för ett¨år sedan. Vi var på ICA i Frölunda och handlade på dagen och då ser vi en utav de snyggaste killar va! Gaaadh! Jag tror att kvarteren runt omkring ICA i Frölunda is the shiet liksom. Först han i bilen och nu han inne på ICA. Tror fasikemej att  jag ska börja hänga där mer.

Vill också i detta inlägg skänka en tanke åt de få stackare, inklusive mig (en väääldigt stor medlidsam tanke åt mig) som jobbar i denna underbara sommarperiod. Men tänk vilket jobb vi gör. Vi hjälper andra människor så att de kan få ha sin semester och sola och bada. Jag känner en oerhörd tröst i att veta att jag kan glädja andra. NAAAAAT! Vill hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback