Hos mormor

Idag har jag på något märklit sätt hunnit med mycket. Först har jag besiktigat bilen, sedan vart i Göteborg en sväng och hämtat min studentklänning. Efter det har jag satt blommor på mammas pappas grav. Sedan bar det ut till mormor och Lars-Åke i Sollebrunn, en bit utanför Alingsås. Här ligger även Nossebro i närheten. Ni som läst Stig Larssons kriminal/deckar-romaner kanske förstår att det är lite scary här ute på landet eftersom det begåtts mordförsök mellan Lisbeth Salander och hennes far Zalachenko här i trakterna.Tror att den där Niederman går lös fortfarande faktiskt...

Idag har jag och mormor ått igenom bal, student och bulgarienbilder. OMG  vad många det var.

Första bilden som tog av mig på morgonen den 4 juni. NYAKEN, men GLAD!

Kommentarer
Postat av: Emma

Den tog JAG! =)

Postat av: Karin Carlsson

Hej Sara! hoppas du har det bra! Tränar varje dag gör du väl också..? :-)

Snart börjar handbollen igen och det ska faktiskt bli kul!

Kram

2008-07-16 @ 15:35:36
Postat av: Kelle

NAKEN, men GLAD! ?!?!? =S

2008-07-17 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback