Vem fan har sagt att träning är bra???

Jag har en fråga och den lyder: Vem fan har sagt att träning är bra?
De som säger det måste vara helt bakom flötet för min kropp har aldrig haft såhär ont såhär länge. Igår sprang jag en bit i Askim och imorse sprang jag ner till havet i Åsa. Innan dess har vi haft en och en halv månad med nio pass i veckan (hmm, jag råkade vara borta en i Bulgarien). Mina ben är helt körda! Brukar aldrig ha problem med träningsvärk i benen men efter senaste veckan har jag haft svårt att sätta mig ner och ställa mig upp (ja, toaletten har varit ett helvete). Vem kom på den dumma iden att träning är bra? Det sliter ut kroppen i förtid! Visste ni liksom att till och med huden åldras och blir rynkig tidigare om man tränar mycket? Det tål att tänkas på.

Aja, ska försöka få in ett löppass imorgon också, om inte jag och Jesper ska på Bruce Springsteen (eller vad han nu heter?). För aldrig att jag springer i värmen igen. Igår gick jag ut halv åtta och det var på tok för varmt. Imorse gick jag ut halv nio och det var också på tok för varmt. Får nog hedanefter gå upp mitt i natten och springa :D Det är nog det nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback