adjö

Jag drömde om en speciell person inatt. Personen finns dock inte runt omkring mig idag, men det är konstigt hur man i en dröm kan minnas och se linjer, drag och beteender som om det vore igår och på riktigt. Jag minns att vi i drömmen sa hej då till varandra. Det ska tydligen betyda enligt drömtydning att det är ett önsketänkande. Drömmer man att man säger adjö så kan det vara så att man vill göra sig fri från ett beroende. Jag vet inte om jag tror på vad som står under drömtydning på sidorna man finner på google, men lite sanning kan det nog ligga i det. Däremot stod det också att personen man drömmer att man säger adjö till kan ha vissa beteenden som man själv också har och vill göra sig av med. Det tror jag inte stämmer med min dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback