Allt gick åt helvete... Men försök att ta er igenom inlägget, det är ganska kul :D

Oj, vad djup jag var i det förra inlägget då. Här kommer ett mindre djupt inlägg i alla fall! Träningen gick åt HELVETE, idag. Shoppingen likaså. Hittade ett linne och två halsband. Jag  är på världens shoppinghumör just nu, men har letat igenom både Kungsbacka (igår med Saga) och Göteborg (idag med Sandra) utan att finna mer än just ovan nämda saker. Tror att shoppingen allt som allt gick på cirka 250 kronor. Ungefär lika mycket som  parkeringen i Femmanhuset. Punktering och akuttaxi (pappa) till träningen i Järnbrott. Kul att träffa Ulf, Hake och Dennis.

Men det kanske är bra att jag inte hittar något just nu för jag måste verkligen BANTA! Ingenting passar! Banta och sluta styrketräna är nya melodin. Nä, nu överdriver jag. Jag måste ju gå till det där gymmet. Fast i och för sig så ska jag ju leva ihop med mina nya Asics denna sommaren :P Jag funderar på att fria. Fast då kanske Torres blir ledsen...

Fast några saker var kul idag med. Exempelvis Stockholmsbratsen på kinaresturangen.
Eller kanske jag ska säga pokerproffsen. På deras snack lät de nämligen som att de inte gör annat än att spela poker i WhiteRoom. Jag som trodde att man sprutade champanje på varandra. Fast jag måste säga att dessa grabbar visste var man ska hänga, vart man ska käka. Ja, de visste vad som är Top notch!

Det var lite kul inne på NK också när jag höll på att gå in i en sådan där person som man inte känner att man vill krocka ihop med. Som det möjligen kan bli lite spänt i mötet med och man inte riktigt vet om man ens ska heja.  Iaf så undrade Sandra när jag tog på luvan och började väldigt intresserat titta på kläder som jag aldrig annars skulle skänka en blick.
Jag: "Den här vad väl snygg Sandra?"  Sandra: "Sara, vad är det med dig? Vem var det?" Jag: "Scchyyyy"

Föressten åskade det ju inatt. Jag tycker det är jättemysigt med åska och blev jätteglad när jag vaknade av den. Tyvärr somnade jag efter tre smällar. Vaknade vid tio imorse jättebesviken över att jag somande. Men får väl hoppas på mer åska.

Nu ska jag gå och mysa med min kära Stig Larsson. Puss och godnatt...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jamen Asics är ju faktiskt såna som man kan leva för resten av sitt liv ihop med. Torres förstår dig säkert. ;)

2008-07-01 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback