Börjar bli lite sugen igen

Har legat flak (som min tränare skulle sagt) i flera dagar nu.
Ja ända sedan jag kom hem från Bulgarien faktiskt. Flera dagar har spenderats i soffan med framförallt Photoshop och fotboll. Nätterna har varit hemska då jag faktiskt har hostat så mycket att jag tillslut varit tvungen att gå upp och spy. Tror att jag ätit frukt, druckit grönt te och varm saft för ett helt år framöver. Måste bli frisk! På tisdag börjar de gemensamma träningarna igen.

Föressten funderar jag på att börja konkurrera ut Blondinbella ;-) Jag gillar i och för sig henne men jag är lite tävlingssugen måste jag säga. Hehe, vad sägs om en kamp? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas du menar själva tränandet. För att konkurera ut hennes blogg kan du ju drömma om ;P

2008-06-22 @ 17:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback