Fria- men jag längtar redan tillbaka <3

Idag har jag legat på "Åsa bitch" med Sandra och Simon. Har börjat få riktigt fin färg. Måste ju jobba på brännan nu innan Bulgarien. Så jag och Sandra körde olja idag. Nice är det... (ända tills jag får hudcancer. Då är det mindre nice.)



Middagen igår var mysig, trevlig och rolig. Men utgången blev mindre lyckad.
Vet inte men jag är inne i någon period av osäkerhet. Mycket bra tajmat inför Bulgarien Sara, bra jobbat! Nä, men det är mycket jag hade velat säga, men som känns för privat för en blogg. Får ta ett snack med mamma snart igen tror jag. Förmodligen är det klubbyte, student och alla de förändringarna som gör att man inte känner sig lika trygg längre, fastän det är roligt. Längtar dock redan tillbaka till skolan. Tog ju ledigt för flera veckor sedan redan, när det inte var något kvar i skolan. Så jag har ju änna haft några veckors semester redan. Jag behöver något att göra! Rastlös är jag. OCH SINGEL! Inte för att det i sig gör mig något, men det är fasiken mig inte kul när alla ens vänner parar runt... Emma du och kör en singelsommar i alla fall!

Nu ska jag städa mitt rum. Har typ med mig hela vita sand in i mitt rum. Måste verkligen dammsuga, eller kanske jag ska skriva "sandsuga"? Efter det ska jag faktiskt börja packa lite smått inför Bulgarien. Vi åker ju faktiskt om två dagar! Shiet vad tiden går fort!

Visst var min klänning fin :P? Synd bara att blixlåsjäveln gick sönder. Men lite kul va det att köra svart på kvällen ändå :P Blev ju lyckat trots allt.




Kommentarer
Postat av: johanna

söt du va (: <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback