"If you train hard, you´ll not only be hard, you´ll also be hard to beat"

Så var första dagen på träningenhelgen avklarad. Började med gymester imorse, sedan lunch, efter det möte och sedan handbollsträning. Har varit en kul dag. Förutom att jag sänkte mig FEM kilo i bänk. Vad hände där liksom??? "Det är klassresan som gjorde det!" fick jag höra, haha. Kan vara hänt men jag ökade trots allt i både benpress och dips, så lite konstigt är det. Resultat:

Testresultat 3 juni:
Cooper: Hemligt dåligt.
Bänk: 55kg, okej.
Benpress: 210 (240)kg. Näst bäst i laget.
Dips: 8 stycken. Bra för att vara mig, haha.

Testresultat 28 juni:
Cooper: Ska göras på måndag.
Bänk: 50kg. Kasst att sänka sig.
Benpress: 240 (270)kg. På delad första plats.
Dips: 12 stycken. Okej. Borde göra minst över 15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback