Liseberg

Igår var jag, Emma och Karro på Liseberg. Det var kul :-)
Kände oss som tio igen, men det är mysigt.

Drömde ju för ett tag sedan att jag ramlade ur Balder, så jag var riktigt bestämd att inte åka just den. Emma sa till mig att man inte får låta sina rädslor ta över, så sent på eftermiddagen gick jag med på att åka med. Grät innan, under och efter åkturen. Kommer inte ihåg något från den men jag är glad att jag gjorde det.

Sedan åkte jag och Karro uppvinget också. Det var första gången för oss. Livrädd var jag där också. Men lite mer normalt pirrig :P Jag frågade Lisebergskillen om jag verkligen satt fast och då svarar han såklart "Nä, du kommer dö" och så gick han...

Kommentarer
Postat av: Karoline

Fy fan, den var så äckligt hemsk haha, men vi va bra som testade den i alla fall!=)

2008-06-27 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback