Liten uppdatering

Dags för en liten uppdatering.
Jag kommer inte konkurrera med Blondinbella något mer, tror jag. Jag ger upp. Fick en söt kommentar av Kelle angående att jag tröttnat på kampen. Han menade på att hon inte har något liv men att jag har det... Jag är tveksam, men men. Lite liv kanske jag trots allt har :P

Träningen idag gick bra. I helgen väntas träningsläger. Tror att vi är inne i någon tio-dagars period eller nått. Vi har i alla fall inga lediga dagar. Men det är bara kul :D Ska vara på gymmet klockan 09.30 imorgon. Det är däremot mindre kul...
Ska inviga mina nya Asics-skor jag fick idag. Ett par svarta snyggingar :P Löpskorna kommer bli min partner under uppehållet i Juli. Jag ska nämligen LÖPTRÄNA! MASSOR!!! Det behövs tydligen. Cooper på måndag. USCH!

Föressten är jag lite förälskad igen. Denna gång i en okänd bilförare. För er som är lite hemma i hoodsen runt frölunda och järnbrott så vet ni att man är tvungen att "väva" innan rondellen vid ICA eftersom leden och Näset-vägen går ihop. Det var rätt mycket  biltrafik idag strax efter fyra och  jag släppte ett par bilar.  Sedan  kom en  silvrig  Saab som jag också först tänkte släppa, men så tittade jag ut genom rutan och in i den andra bilen och där sitter världens sötaste kille och ler samt vinkar fram mig :P Blev helt tjejigt till mig och fick säga åt mig själv att inte vara så töntig. MEN OM DU I DEN SILVRIGA SAABEN MOT ALL FÖRMODAN LÄSER DETTA SÅ KAN DU JU ALLTID LÄMNA EN LITEN KOMMENTAR ;-)

(Bilden är från en träning med Aranäs i vintras. Vi gjorde en av alla Johans sammarbetsövningar... Saknar...)

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback