Midsommar...

Såhär känner jag för midsommar idag!
Alla ska kröka och det va tal om Lin...(eller om det var Lid...) köping med Sandra och Simon hem till Hampus som fyller 20år. Det var tal om fest med Emma hemma hos hennes kompis eller Smögen med Werner och dom eller Fiddes landställe, men här sitter jag hemma med familjen istället. Jag är totalt opepp på midsommar iår. Efter allt med bal, student och Bulgarien orkar jag inte ens se på en vinflaska eller en klänning. Sitter i mina myskläder med smutsigt hår och känner mig allmänt asskabbig. Är sjuk också. Hosta, ont i halsen och feber. Fick sjukhelvetet sista dagen i Bulgarien.

Längtar efter träning, vardag och SKOLA. Vardagen med träning kommer igång nästa vecka igen men skolan kommer inte igång igen. SUCK, vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback