Mina betyg

Kanske det finns någon smått intresserad person därute som vill veta hur mina slutbetyg såg ut. Här kommer de i alla fall. Betygen kunde ju sett bättre ut, men med tanke på all träning och framförallt att jag sällan sågs i skolan det senaste halvåret gör väl att jag ändå borde vara ganska nöjd. Snittet är inte jättehögt eftersom vissa G:n och VG:n i 100poängskurser drar ner det, men men. Jag nöjer mig.

G:n 4 stycken
Företagsekonomi A- G
Matematik A- G
Franska 1- G
Spanska 1- G

VG:n 11 stycken
Datorkunskap- VG
Engelska A- VG
Engelska B- VG
Estetisk verksamhet, drama- VG
Filosofi A- VG
Historia A- VG
Idrott och hälsa A- VG
Psykologi B- VG
Specialidrott A, handboll- VG
Specialidrott B, handboll- VG
Projektarbete- VG

MVG:n 16 stycken
Geografi A- MVG
Idrott och hälsa B- MVG
Fritidskunskap- MVG
Pedagogiskt ledarskap- MVG
Naturkunskap A- MVG
Naturkunskap B- MVG
Alternativ medicin- MVG
Hälsopilotutbildning- MVG
Psykologi A- MVG
Barnpsykologi- MVG
Religionskunskap A- MVG
Samhällskunskap A- MVG
Samhällskunskap B- MVG
Svenska A- MVG
Svenska B- MVG
Svenska C- MVG
 

Kommentarer
Postat av: johanna

det va ju bra (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback