Resumé av helgen

image1062

Har varit mycket i helgen. Drog till gymmet och hängde på låset när de öppnade klockan nio igår. Började jobba tio och gick ut på kvällen. Jag, Camilla, sandra och Emilia GJORDE Kba, NAAAAT!!!
Fick en riktigt ful raggningsreplik under kvällen. Jag tog nämligen av mig min kofta och då knackade en kille mig på ryggen och frågade "inget mer?" Jag upprepade, "vaddå inget mer?" Han svarade "Ja, ska du inte ta av dig något mer?" Haha, jag blev rätt paff! Skrattade lite och sa "nja inte riktigt än va" *blink, blink* Han tyckte det var lite synd sa han eftersom han gillade vad han såg. Hehe, lite sött ändå. Synd bara att repliken inte kom från hn den dr andra som var ute igår. Ibland är jag alldeles för feg har jag kommit fram till. Men det tar vi någon annan gång.

Vaknade hemma hos Camilla imorse. Vi gick och köpte frallor och lite annat och käkade frukost i solen på hennes balkong. Jättemysigt.

Var och spelade en match med Heid också, under Heiddagen. Vi förlorade mot herrarna som ligger i allsvenskan. Skojjtunering! Ganska ball ändå. De lekte med oss och vi hade inte enchans torts att vi startade matchenmed ett par måls försprång.

Har premiärbadat i poolen idag också. 22 grader. Brrr....

image1063

image1064
En vecka sedan balen. Vill gå på bal igen, haha! Det var ball :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback