SATC-The movie

Så, nu kan även jag säga att jag sett årets it-film, Sex and the City- the movie.
Den var riktigt bra, förutsatt att man gillar Miranda, Carrie, Samantha och Charlotte.
 

SARA1 VS BLONDINBELLA
"Jag hoppas du menar själva tränandet. För att konkurera ut hennes blogg kan du ju drömma om ;P"

Fick denna anonyma kommentar när jag skrev att jag funderar på att konkurrera ut Blondinbella. Förmodligen är det väl någon jag känner som bara glömt att skriva sitt namn men om inte så är ju bara den kommentaren ett steg i rätt riktning. Träningen hoppas jag att jag redan brädar henne  i men det ska bli ett nöje att ta upp bloggkampen också (om jag nu orkar, haha).

Sov gott mina vänner (och ovänner)!


Kommentarer
Postat av: sabrina tonårshäxan

Tack dear! Funderar på att se filmen men har inte kollat serien. Värt att se ändå?

Postat av: sabrina tonårshäxan

Gött! Då ska jag nog tamejfan se den, haha. Tror du snubbar gillar den också eller? :D

2008-06-23 @ 02:08:04
URL: http://sabrina.blogg.se/
Postat av: PIMPIM

satc äger ;)

kram kram

2008-06-23 @ 08:46:10
URL: http://hejpimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback