Studenten 2008

Det var lätt den roligaste och underbaraste dagen i hela mitt liv! ID3B, ni kommer alltid finnas i mitt hjärta. Så många jobbiga stunder jag haft med er, MEN de roliga, utflippade och galna stunderna är tusen gånger fler och överväger allt det andra. Jag ÄLSKAR verkligen er! Ni är bäst, och jag kommer gråta floder när vi skiljs åt på landvetter när vi kommer hem från Bulgarien. Studenten 2008! Ett minne för livet, hos mig, hos er, hos oss. Vi är speciella. Vi är ID3B och vi är vi tillsammans... <3


Dagen började med Champanjefrukost hos Vigge.


Vi målade ett lakan till flaket också.


Finaste klassen ever!


Här med mössorna på.


Champanjen korkas upp!


Det höggs in på smörgåstårtorna och jordgubbarna.


Skål ja!


Väl framme i skolan. Här var klockan 10.30 ja.


Fortfarande 10.30.


Jag och Sandra höll tal för 350 personer.


Och Camilla dansade såklart lite spontant och porrigt med Jonathan Blom Ramel, vår toastmaster inför 350 pers.


Killarn tyckte att vi underhöll bra, tror jag. Kolla vad dom ser nöjda och lyckliga ut :-)




Nehepp, det va inte vi som drog blickarna till oss tydligen.


Pusskalas!


GRATTIS KILLAR!


Ååååå åååka lasbilsflak!

Sedan har vi här ett litet hopp. Efter lastbilsåkturen hade jag och Emma lite gäster ihop. Härifrån finns också bilder, men de är av ett annat filformat så de bilderna kommer upp någon annan gång.


Ombyte och sedan bar det iväg till hamnkrogen ute i Gottskär.


För jag har tagit studenten!


Wihooo!



Bästa raggningsrepliken för kvällen kanske jag ska dra också. För er som följer bloggen så vet ni ju att de är lite roliga att dela med sig av. För kvällen vann i alla fall denna:

Jag bad en kille att hjälpa mig hitta Emma som ville ha tillbaka sin väska med alla hennes värdesaker. Jag sa åt honom att leta efter en blondin. Han säger direkt: "Jag ser bara en blondin här ikväll, och det kan du ju gissa vem det är!"






Kommentarer
Postat av: Sandra

Börjar man typ inte lipa.....

Postat av: Sandra

Haha, du drog ju inte hela historien om "killen" haha!

2008-06-05 @ 21:15:41
URL: http://sandraorsimo.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Grattis, hoppas du får det underbart i Bulgarien!

2008-06-06 @ 06:33:38
Postat av: Kelle

Jag kommer sakna dig jätte mycket sara =( puss

2008-06-06 @ 11:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback