Stämmer detta på mig?

Mamma hade glömt avbeställa en bok från hennes bokklubb. Astrosex heter den. Jag fick den! Haha... Läste lite om hur en vädurskvinna är (eftersom jag är vädur) och det kändes väl inte alltför bra inför framtiden, haha.

"Fröken vädur är en bestämd hjältinna. Den hetlevrade, självständiga damen behöver utmaningar och romantik dygnet runt alla veckans dagar. När hon väl har jagat ikapp dig märker du snart att du är mitt uppe i en tävling med henne"

"Hon är sexig, romantiskt och fåfäng"

"Gillar frihet, konkurrens, förälskelse, att visa sig på styva linan och att överträffa andra"

"Vädurar lever i den snabba filen, så du måste komma snabbt ur startblocket om du vill fånga deras uppmärksamhet"

"På grund av vädurarnas höga tempo är de inte direkt de enklaste av tecken att få tag i. Deras förkärlek för fart och fläkt, äventyr och action, innebär att de inte stannar särskilt länge på samma plats. Men om du ställer upp i tävlingar, ägnar dig åt sport och antar riskfyllda utmaningar, då kan du ha sådan tur att det är du som blir jagad"

"De föredrar att jogga i parken, hoppa på cykeln eller dra runt på stan och göra den osäker, framför att vara hemma"

"Leta efter en vädur på dansgolvet eller på sportevangemang, då dessa älskar att visa upp sig samt fartfyllda sporter.

"Väduren kan vara lite vårdslös och bryr sig inte alltid om ifall han redan har sällskap" "Hon är beroende av frihet och gör ofta saker för sin egen skull och är ofta otrogen"

"Hon söker uppmärksamhet och kan, om hon känner sig osäker, bli mycket svartsjuk. Älska henne framförallt för stunden. Ställ inga frågor om framtida engagemang och se till att förbli självständig och svårfångad"


Utdrag med fet stil är till för de som känner mig väl. Ni kanske tycker det är lite roligt :p haha!
Tänker inte kommentera om dessa utdrag stämmer på mig, men kan ju säga att mamma bara skrattade. Behöver jag säga att jag inte har någon pojkvän??? :S haha!

Imorgon åker jag till Bulgarien! Bloggen blir nog lite död i en vecka skulle jag tro. Men vi ses nästa onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback