Alla emosars nationaldag igår

Igår var det skärtorsdag. Jobbade och var på lagmiddag :D image851
Avslutning på året 2007-2008, MEN det kanske dock blir en liten avslutningsresa till Tyskland också :-) Hade ju varit jäkligt ball! Annars åker jag med juniorkillarna om det inte blir nått ;-) Vill verkligen dit och kolla bundesliga.

Efter lagfesten och Frölundas match på storbild i Kba stack jag, Malin, Emilia och Hanna till Gbg. Och det är ju tur att vi är så himla bra på att hitta i den staden, nooot :-) Haha! Tack för skjutsen, guidningen och sällskapet Johan!
Hade faktiskt sjukt kul igår :D Sticky fingers påminde om Buddy Holly i fredrikshamn lite, fast större. Okej, lite pinsamt är det att jag aldrig varit där tidigare men vafan, jag är inte direkt någon klubbmänniska....

Emo-skor ovan.

Nä nog tjatat. Ska in och kolla vad StudioActive har att erbjuda idag :-) och så ska jag städa lite. Ha en underbart go långfredag! Ikväll ska jag troligtsvis vara hemma och mysa. Men imon blir det nog utgång igen! Får ta ett snack med min partyprinsessa nummer ett, Malin om det :D Hörs sedan!

Kommentarer
Postat av: micklan

det var ett jävla tjat om emo ;P

Postat av: Lisa

asså helt seriöst var det deras dag? jag trodde detr var nå skämt? eller var det det? :D haha

2008-03-21 @ 12:10:24
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Hanna olsson

hur fan pallar du träna dagen efter???

2008-03-22 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback