Aranäsdagen 2006

Hejsan!
Sitter hos Sandra. Det innebär bilder från hennes dator :D Hittade lite roliga från Aranäsdagen i ettan. Sjukt kul var det. Temat i våran klass var "men in black" under ettornas parad.

Och till Johan som kommenterat Torresinlägget. Johan Svensson? HAHA :P Klart jag menade dig ;-)
Men tänk lite Johan, du vet vem jag menar :D

Här kommer bilderna från Aranäsdagen i alla fall:

image829image830
Våra grabbar...
image831image832
Jag. Slår vad om att jag missade den där jäkla basketkorgen!
image833image834
Till vänster: Camlla och Sandra disskuteras. Till höger: Evelina.
image835image836
Skidåkning och Evelina slår tärningen.
image837image838
Camilla till vänster och Sandra till höger.


Nu måste jag hjälpa Sandra med maten. Missa inte hockeyn ikväll föressten!

Frölunda-Färjestad kl.19.00 kanal 9


See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback