Arg

ALLT HAR GÅTT FEL IDAG!

Jobbet imorse va tungt och stressigt som fan. Allt typiskt som inte fick hända hände såklart! Besinpumpen krånglade när jag skulle tanka och hade bråttom. Jag hade bokat tid hos frissan och missförståndet på en timma var såklart ett faktum. Jag som hade tider att passa. Håret blev inte heller blondt när jag gick därifrån. Kom till apoteket, så var det såklart stängt. När jag kom till apoteket senare igen kunde de inte ge mig vad jag skulle ha för att läkaren förmodligen skrivit fel dosering på receptet. Berättade att jag visste vad jag skulle ta, men det hjälpte inte. Då skulle hon ringa läkaren men så var det inte telefontid så fick lämna receptet där och hämta mina grejjer i morgon. Jag hittade inte den presenten jag hade tänkt köpa till Camilla på hennes födelsedag. Den var såld. OCH NU BLIR DET MASSA TRASSEL SOM JAG INTE KAN TALA OM FÖRREN IMORGON, då det tydligen blir officiellt. GAADH, kunde ni inte slängt ur er det liiiiite, liiiite tidigare. Fy fan! Jag känner mig överkörd och är övertygad om att det snart är fler som gör med mig. Jag känner mig ledsen och sjuuukt arg. Besviken och riktigt upprörd! Fast jag fick ett bra samtal idag med :-) Och så sprang jag med min lillebror :D

image873
Fy fan vad vi ser ut!!! HAHA, riktigt fula :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback