blablablabla...

Idag är det fredag. Det är skönt! Gick upp klockan 8.08. När man är ledig är det faktiskt en bedrift. Ska köra mamma till Kba för hon ska skriva prov och jag ska gymma. Efter det ska jag köra henne till Gbg för att hon ska jobba. Anledningen till att jag kör henne är för att jag ska kunna ha bilen, haha. Måste nog skaffa en egen bil snart :P Ska sedan handla tacosgrejjer till Jesper och hans kompisar som tydligen ska komma hit ikväll. Efter det ska jag hem till Emma och Erika och hjälpa dom med några skolsaker. Trevligt, trevlig. Längesedan jag och Emma umgicks. Vid fem är det samling till juniormatch. OCH JAG SKA VARA MED :O som UTESEPELARE :D Yeah! Hake hängde ju två mål från nio häromdagen då Degen fick rött så varför skulle inte jag också kunna gjöra det :D Gaash vilket seegt inlägg. God morgon på er alla i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, vet du vilken bedrift jag just nu gjort? Sitter i skolan. En fredag. När man borde sova. Och jag är ledig från lektioner. De du:P Ses på matchen sen, kör du föresten? I så fall, får jag åka med dig?? Puss

2008-03-14 @ 11:21:38
Postat av: Pillan

Hehe jaa lycka till i dag! visa nu var skåpet ska stå! :) minst 5 mål för mig!!

2008-03-14 @ 14:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback