Den välkända projektarbetspaniken

Just i detta nu utbröt den på mig. Projektarbetspaniken som alla tidigare treor snackat om. Mitt projektarbete ska in innan påsk och jag har lite kvar att göra:

Filmanalys av match mot Sävehof
Filmanalys av match mot Tumba
Innehållsförteckning
Summering av träningsveckor
Antal träningspass
Ihopsättning av arbetet
Bildkollage
Loggbok
Ändringar i projektplan och idéskiss
Boka möte med Bengt fredag 7/3

Att man aldrig lyssnar till de som har erfarenhet. Man ska alltid begå sina egna misstag innan man fattar att man gjort fel. Varför började jag till exempel inte mycket tidigare med projektarbetet? Alla treor har under alla år på gymnasiet rått mig att vara i god tid med projektet. Är jag det tro? NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback