Hyyypad...

Dags att skärpa sig! Jag mår mycket bättre idag. image776
Det märks ganska tydligt på mitt samvete. Jag får ångest över att bara vara hemma och käka. De andra dagarna när jag haft feber har jag inte orkat ha ångest, men denna dagen har varit jäääättelåååång! Man borde kunnat ha fått gjort jättemycket skolarbete också, men får man det? NEJ... Suck, jag blir så trött på mig själv. Fast nu e det slut på att vara trött på sig själv. Imorgon är det jag som går till morgonträningen (min kondis lär ju vara om bortblåst) och sedan går till geografin. Sedan var den skoldagen slut :D Jag väljer ju i alla fall vilken dag jag ska komma tillbaka på :D haha. Sedan ska jag till bilskolan :O Ja, med Sandra då. Hon ska teoria lite så jag får la underhålla mig själv en stund där. Kanske plugga lite, äta, räkna blomblad på krukväxten eller spana. Sedan ska jag hem till Sandra, Myyyys och efter det blir det kvällsträning. Shiet jag har inte tränat på en vecka :O Har inte rört en handboll på en vecka, OMG- det var länge sedan det inträffade, kan inte ens minnas när senast. Funderar på om det blir herrjuniorträning på fredag eller gym, hmm. Kanske gym känns goare efter min lilla sjukperiod :D haha...

(Första och ända gången ni får se bilden ovan så passa på och kolla extra noga) Men hret är ju snyggt i alla fall :D Något positivt!

Känns som att mitt nya liv ska börja imorgon typ :D Tänk vad beroende man är av att ha saker att göra ändå. När jag sitter vid datorn annars eller kollar film gör jag det med gott samvet för att jag vet att jag uträttat andra saker under dagen men nu kommer bara ångesten såfort jag slappar (vilket är i princip hela tiden).
Just det ja! Nu kom jag på vad jag ska göra när Sandra är på bilskolan. Jag ska gå till polisen och göra ett pass :D Behöver tydligen en sådan där liten röd bok när jag ska till Bulgarien. Mitt förra har gått ut och jag trodde mitt EU-id-kort skulle gälla till Bulgarien men tydligen är inte Bulgarien ett EU-land berättade Sebbe för mig. Gaaadh, längtar till Bulgarien! Tänk er, vita stränder, paraplydrinkar, söta pojkar och ett jävligt chill liv. Ehhm, kanske jag drömmer lite. Så här kommer nog verkligheten att vara: FULA stränder, FULLA pojkar, teuqilashots och ett jädra liv.

Berättade nyss på msn för Sandra att detta är typ mitt femte inlägg för dagen och att det typ blir en mil långt. Snacka om att man inte har något liv då. Suck... Känns typ som 23 december när man va liten och längtade ihjäl sig efter morgondagen. Det jag saknar är rutiner. Shiet vad jag saknar det. Är mäkta stolt över att jag gick upp 08.05 imorse så förhoppningsvis kan jag somna på denna sida midnatt ikväll :D Wiho, en vecka sedan jag gjorde det också...

Jag har en konstig uppgift i skolan. Jag ska skriva om Rödluvan och vargen till en nyhetsartikel, haha! Hur fan gör man det...Suck. Tim jag gillar dig, men ibland är det lite gråa-hårvarning på dina uppgifter. Fast artikeln kan nog bli kul :D

Fan nu får jag ont i ryggen av att ligga i sängen och skriva också.

Imorgon börjar som sagt det nya livet :D :
*Skola
*Rutiner
*Upp på morgonen
*Träningar
*Inget godis eller glass
*Plugg
*JEANS

Tänk er känslan av att dra på er jeans bara liksom :d Underbart!

Opps telefon. Brb!
 Så tillbaka. Trevligt samtal, haha. Mamma är bra.

Nä, åter till mitt flumm. Hmm....? Nä nu är flummandet förstört. Jag blir så förvirrad...Vill ju bra att det ska bli bra. Vill ha kul och göra rätt.
Nu ska jag göra nått annat. Skingra tankarna lite...Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback