Jag säger då det.

Igår:
Gårdagen var hektisk. image850
Kom till skolan efter tandläkarbesöket och lektionen var såklart inställd. Gick och fikade med Emma, Camilla och Karolin. Trevligt :D Gick på kungsmässan en stund för att fördriva tid. Köpte två stycken bikinis, jättesöta. Var på StudioActive en stund också. Mycket folk. Sedan blev det dags för hallen för att träffa Malin, Emma, Jocke och Erik. Planering av lagfest. Kommer bli ball som fan tror jag! Träffade "diverse" herrA-lagsspelare i hallen. Bara att säga grattis. Tänk att de ändå spelar i allsvenskan nästa år. Mäktigt!

Annars blev det bara snack igår på träningen. Bra men lite jobbigt. Ska bli personliga möten och liknande framöver.

Idag:
Sovmorgon, skola, spinning, gym med Ino. Det var längesedan jag spinnade så det kan ju vara nyttigt. Och sedan vet jag att när man gymmar med Ino får man en rejäl genomkörare. Skönt. Sedan måste jag ju nämna det otroligt fina vädret ute idag. Passa på att njuta!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Hej gumman! Vi satt precis igår å kollade på hotell... Så ja tänkte kolla en sak med dig bara. De här STAY AT hotell, din mamma sa något om att d kostade 600kr / rum... Men va d per person eller bodde ni 4 pers i ett rum för 600? För annars har cissi hittat ett vandrarhem för 195kr natten... Men hon tänkte boka relativt snart tror ja så vi har sovplats åså, så ja tänkte bara dubbelkolla med dig att du ska med?? Hör av dig gumms! Puss åkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback