Jag=elak?

Känner mig lite elak. Sebbe och Kellan frågade om jag kunde skjutsa dom snabbt till stationen så att de skulle hinna med tåget. Sa nej för att jag inte skulle åka riktigt än. Sedan när jag väl skulle åka hem våldgästar Vigge, Friis och Degen bilen och i princip mordhotar mig. Så jag fick så glatt köra hem dessa tre killar. De bor i och för sig på vägen så det är lugnt MEN så ringer Friis Sebbe (som inte var på det allra bästa humöret idag) och berättar lite fint för honom att Sara minsann körde hem oss (Friis, Degen och Vigge). Ett AS, var jag tydligen. Hmm...:/ Funderade också ett tag på att kidnappa guysen. Jag menar, där hade jag tre söta pojkar i bilen. Jag hade ju kunnat kidnappa dom vartsomhelst :D

Fick sluta flera timmar tidigare idag. SKÖNT! Inställd historia och inställd geografi. Jag fullkomligt ÄLSKAR skolan!
Ska till tandläkaren snart. Lite nervös. Ska nog dammsuga med MTV på högsta i vardagsrummet så att jag glömmer att vara nervös en stund.

image820

Kolla fjortisen! Riktigt snygg måste jag säga. Hmmp... HaHa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR ETT AS !!!

2008-03-11 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback