Känn ingen press

Först vill jag länka till några söta vänner som skrivit så gulligt om mig nu när jag är sjuk. Tack, det värmer :D

www.lennerstad.blogg.se/ och www.hhanssson.blogg.se/

Sedan kan ni ju checka klassbloggen också. Där blir vi tjejer sålda en efter en :S www.id3b.blogg.se
Min klass är knäpp. Men jag ÄLSKAR den! Det har varit de tre bästa åren i mitt liv och gaadh vad jag kommer sakna er när vi gått ut. Bulgarien kommer bli ett minne för livet och fan guys!, vad jag gillar er!

Mamma säger åt mi att skriva nått kul. Å så stressar hon mig. "Skriv nått snart" "Jag vill läsa" "Alla väntar" "Du blir aldrig någon toppbloggerska om du inte skriver mer och roligare" "Du måste skriva roligare"

KÄNN INGEN PRESS SÄGER JAG BARA!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha , det e ju nästan så att din mamma går inför det här mer än dej .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback