såld sjukling:/

På msn nyss:
Sandra | Simon | säger:
är det okej om jag säljer dig till viggeborn? han ville köpa något onödigt :P

Paus

Sandra | Simon | säger:
30 spänn gick du för
 Sandra | Simon | säger:
det räcker till en lilla menyn på mcd nämligen
 Sandra | Simon | säger:
vigge erbjöd 20 men jag var lite hård i förhandligen där
Sandra | Simon | säger:
ja det tycker jag verkligen...jag e nöjd med priset...nu ska vi bara komma överrens om frakten, så  såfort han gett mig pengarna i handen så är affären avgjord
 Sandra | Simon | säger:
är du gullig och skriver ett cv på vilka tjänster du utför

Okej, schyssta kompisar, haha. Förra veckan blev ju Evelina också såld till Viggeborn för 11 kronor.


Jag hatar att vara sjuk! Jag mår verkligen inte bra. Hade glömt av hur det var att känna sig riktigt sjuk. Och ungefär såhär blek är jag just nu:  NEHEPP, så gick det inte att ladda upp bilder just nu heller då. Kanske tur så att ni slapp se mig, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback