Se upp

Inga fem mål för mig idag Pillan. Snarare ett mål (från cp-kanten), nått bränt läge, ett stegfel och två "assist". För att vara målvakt får jag väl vara lite nöjd. Men hade ju velat hänge fem från nio ;-) Det får bli nästa gång :D

Min lediga dag har gått oerhört fort. Och morgondagen blir typ likadan. Söndag jobbar jag 07.30-22.00 SEEGT! Men vill ju kunna hänga på till Helsingborg med Nathalie och hennes friends :P Då får man slita lite också.

image839
Bild: Aulin
Lika cool som Eve blir jag aldrig.

Kommentarer
Postat av: Lina

fan vilken ball bild! (fick hon ont när hon ramlade?)

2008-03-15 @ 10:46:15
Postat av: Pillan

Hehe Nää men jag e stolt över dig ändå sara! =)

2008-03-16 @ 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback