Svenska C

Egentligen borde Svenska C vara roligt, men jag orkar aldrig engagera mig när jag är i skolan. SUCK! Företagsekonomin var nog den tråkigaste lektionen på mycket länge. Nu går jag snart till idrotten istället, det lär bli roligare! Föressten är vi lediga på måndag :D Wiho! Studiedag! Då ska jag faktiskt plugga! Och sedan är vi lediga nästa fredag också :D Fatta vad härligt! Alla idrottslärarna har möte eller något. Det innebär att vi är lediga två dagar nästa vecka...GÖTT! Sedan är det påsklov och eventuellt resa med tjejerna över till Fredrikshavn och kolla lite handboll samt kröka. Då är nämligen våra matcher slut. Lite tråkigt, men jäklar vad det ska festas :P haha.

Hey på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback