Till christoffer och mitta

Först till "Totte"! KUL att du kikat in på min blogg! Ännu roligare att du lämnat en kommentar, kan ju hålla med om att den drickan inte känns sådär värst lockande. Du får gärna lämna din msn också så att vi kan snacka :D Hoppas allt är bra med dig också!

Nu till Mitta. Är det du som kommenterat Torresinlägget? Jag menar du är en av få som vet vem J.S är ;-) Eller är det alldeles för uppenbart? Yeye, vem det än är så får ni ju inte kommentera anonymt. Blir ju så nyfiken då.


Skola med ett mycket intressant klassråd. Klassrådet tog upp hela lektionen så vi slapp provet. Läs mer på www.id3b.blogg.se där Eve sammanfattat. Det mesta handlar om våran student. OMG vet inte om jag vågar vara med efter allt jag hör från mina klasskompisar. Jag ska nog satsa pengar på att vi inte kommer få hem hela klassen levande från Bulgarien. Tvek på om alla ens lever när det är dags att åka, en vecka efter studenten.

Har varit med Sandra hos tandläkaren idag, eftersom hennes mamma jobbade. Den tjejen har ALDRIG varit hos tandläkaren själv :O HAHA:P Och snacka om att hon hade skräck! Shieeet! Fick agera moraliskt stöd bra där ett tag. (Och så kan hon inte betala tillbaka i stöd på måndag när jag ska till tandläkaren igen eftersom hon är i Thailand då, suck). Hem till Camilla och däckade i hennes soffa efter en räksallad :D Varav hon åt upp halva. TATTARE! ;-) hihi...
Träning som gick förvånandsvärt bra. Kanske för att jag inte orkade flytta mig när bollen kom :P Och nu sitter jag här. Fan, jag måste skaffa ett liv. Sluta att bara hänga runt. Imorgon blir likadant. Träning, Geografi, långt häääng 11.30-17.00 :S och träning. Men fredag är jag ledig!

image827
Blev smått mobbad idag för Zlatans prestation i CL-mötet mellan Milan och Liverpool igår.
Men man kan ju inte vara på topp jämt ffs!

Kommentarer
Postat av: Mitta

Ok skyldig, var inte tänkt att vara anonym slant med tangenterna, dumt att du skall gå och undra.

2008-03-13 @ 08:13:30
Postat av: Christoffer

:) Min msn är [email protected] . Bara att lägga till.
Skall ut ikväll för första gången på månader (eller vad det veckor?)Skall man våga beställa in drinken för att se vad man får? :) Ne åter till matlagningen nu. Då hörs vi snart på MSN då :) / Christoffer

2008-03-21 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback