Våra killar är i allsvenskan nästa år.

image841
Känns som att jag härmar Pillans inlägg lite men snacka om känsla! Att vinna Champions League måste vara bland det störa som finns. Jag vill göra det!
Vi vann mot Kärra idag med 34-21. Utklassning! Slutar sexa i serien.  Herrarna vann över Stavsten och går direkt upp i allsvenskan. Skulle gått med några tjejer ut och firat dom ikväll men orkade helt enkelt inte. Är jätteglad för deras skull, men mina tankar var när säsongen startade att vi idag skulle stå som segrare i div2 och ta klivet upp i div1. Ska jag vara riktigt ärlig så är jag besviken. Jag hade inte klarat se herrarna fira. Missförstå mig inte, jag ÄR glad för deras framgång men hade velat att vi båda stod som segrare i dagens sista omgång. Hade velat ha en gemensam fest, gemensam framgång och gemensam lycka. Grattis till allsvenskan killar! Ni är bäst!

Vi slutade sexa i div2, inte allför glamouröst men mina drömmar lever kvar. Jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback