Varför jag är singel!

Helvetes Eurosport. Det står överallt att de ska visa handboll men gör de det? NEJ! SUCK!
Var ju som sagt hos tandläkaren förut. Lika hemskt som vanligt. Blod och ömmande tandkött, ajajaj...Läkaren var i alla fall snäll mot mig trots att jag ibland trodde att hon inte skulle få ur tandtråden när hon väl fått ner den mellan tänderna (har tätt sittande tänder).

I alla fall så läste jag en skvallerblaska när jag väntade på att få komma in till tandläkaren. Där skrev de om varför man är singel. Jag är singel och de menade på att det beror på att:

1. Jag är egoistisk
2. Jag är inte redo för ett förhållande och trivs i hemlighet väldigt bra med att vara singel
3. Jag är inte nöjd med mig själv
4. Jag är för kräsen

Jahapp. Så där har ni svaren på varför jag är singel, HAHA! Enligt mig kan det ju vara så att det beror på att jag inte träffat den rätta än också, men vafan det är väl bara en liten bagatell. Alla punkter stämmer ju utom trean.

Alltså så ska jag sluta tänka på mig själv och ta vem som helst så kommer jag att vara i ett förhållande på nolltid. Nä, inte riktigt min grej kanske. Tror mest på att mitt singelliv beror på nummer två. Jag trivs som det är :D

ID3B Aranäsgymnasiet 2006
www.id3b.blogg.se

image821
Stålan, Sebbe, Camilla, Joseph, Nyrén, Hake, Sandra, Jag, Kellan, Evelina, Vigge, Degen, Friis, Hanna och Bolli.
My gang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback