Zlatan och jag

image819

Så här sleeeten var jag efter innebandynatta i vintras. Ungefär så sliten känner jag mig just nu också. Tränar inte (avgjorde i och för sig på fotbollen idag:P) särskilt aktivt  nu när jag varit sjuk och jag håller på att bli galen på det.

Zlatan fick ju som ni alla säkert känner till sitt andra barn i torsdags, Vincent. Gissa vad han gjorde åt läkaren :P Han skrev sin autograf på sin tröja samt ett litet medelande:
"Tack, du är världens bästa doktor!"
och gav till läkaren. Denna hänger nu ovanför dennas skrivbord.
Gulligt tycker jag! Låter precis som att han är tre år eller något. Tänk att hans Helena är typ 11 år äldre än honom. Tror faktiskt seriöst att han hade passat bättre ihop med mig....

Kommentarer
Postat av: Mingla

naaaw vad söt du är :) tack .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback