Behöver IG+

Så var det fredag :P Jag älskar fredagar. image1022
Det är fint väder också, vilket gör denna fredagen ännu bättre. Ska till skolan nu och äntligen få gjort de där sista sakerna. Ikväll blir det lugnt, hoppas jag. Titta på film utan dåligt samvete över att jag inte pluggar. Känner på mig att detta blir en bra dag!

Endast handbollsträning i eftermiddag. TROR JAG! Men kanske de får för sig att vi ska springa eller nått, hoppas inte det. Ska försöka hinna till gymmet en sväng med, och APOTEKET! Måste ha nya allergitabeletter och skoskavsplåster. Mina ögon kliar och hälar värker.

Ha en bra dag! Och önska mig lycka till på företagsekonomin. Behöver ett IG+ för att klara G på kursen. Men ett IG+ ska jag väl kunna fixa eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback