Blåslagen

image1052
Jag tror att det möjligtvis kan vara så att min fot är lite småstukad...Haha

Klicka på de charmiga bilderna nedan för att se dem större:


Och vet ni vad! Efter att jag stukat foten reste jag mig upp och vi sprang fem kilomter på tid. Bra eller inte? Jag vet inte. Cooper imorgon, undra om jag kan springa? Sävehofs-Frida spelade ju Sm-slutspel med tre ledband av i foten förra året. Men det är ju lite skillnad på ett cooper under försäsong och ett sm-slutspel. Jag vet inte, men jag ska nog inte vara så dumdristig att jag låter "aldriggeuppinstinkten" göra så att jag kanske förvärrar. Eller ska man hålla käft och köra? Kanske inte ens ska visa foten för tränarna ?


Sedan fick jag lite mer skrubbsår och blåmärken:
image1056



Kommentarer
Postat av: Emma

Det ser ut som du typ har blivit misshandlad eller nåt annat :P Stackars gumman! Snart är det STUDENTEN SARA!!!! Fan vad vi ska ha kul då, & vi ska ha middag tesammans ju! =)=)=)

Postat av: Sandra

Nakenfis:P

2008-05-29 @ 13:31:21
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback