Champions leauge final!

Damernas CL-final snart, SKA SE :P Ska ju stå på finalplanen om några år (läs: 1-3 år) tänkte jag :D Så måste ju checka läget.
Det är en dröm. En annan dröm hade ju varit att gå stylad som damen nedan med en lika snygg grabb i handen.

image1023

På tal om drömmar så höll jag ett tal om ämnet igår. Fick VG, men VG var det högsta man kunde få på uppgiften och Tim sa att om man hade kunnat få mer hade jag garanterat fått det. Känns bra! Det är ju alltid gött att veta att man kan prata. Jag menar, det är ju en förutsättning  för rätt mycket här i livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intresserad av mode, shopping och skönhet? Kolla in den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-24 @ 17:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback