Fundersam, vemodig och allmänt velig

Asså mitt liv är bra chill just nu. A, förutom wiikontrollen och företagsekonomiboken då. Jag går upp på morgen, drar till skolan eller jobbet. I SKOLAN GÖR VI INGENTING! Därför glider vi någon timma innan vi drar därifrån. Äter gör vi såklart först! Igår var jag Sandra och Camilla på freeport och kungsmässan för att kolla "flytta-hemifrån-saker". Camilla och Billy ska flytta ihop i en lägenhet i Mölndal. Saga ska flytta. Jag bestämde mig i lördagskväll också för att flytta hemifrån. Antingen till Askim eller till Järnbrott, MEN nu ve jag inte. Tankarna går runt rätt bra i mitt huvud kan jag ju säga. Eftersom jag har både jobb och handboll i gbg så skulle det underlätta något enormt att bo där. Men samtidigt gillar jag vårt hus här på landet, mitt rum, vår pool och studsmatta, haha... Och det lär bli jobbigt att dra runt en lägenhet själv. Kommer typ få jobba ihjäl mig för att bara bo. Hur kul är det då? Och nästa år ska jag börja pugga igen, ska jag ta studielån då? Eller ska jag bo kvar här hemma och betala betydligt mindre. JAg får dock betala resor för 3 i månaden men det kanske ändå lönar sig??? Oj, ja där fick ni ta del av mina privata tankar ja. Nån som kanske har något tips?

image1016

image1017

Ska jag lämna detta???? :S:S:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback