Handboll/hockey vinner över fotboll I FOTBOLL!!!

Första försäsongsveckan avklarad! Har varit nervöst och jobbigt, men framförallt bra, givande och ROLIGT! Träningen idag var riktigt rolig med bara handbollsmoment (ingen fys :O).

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Lite torka just nu. Men jag gör inte så mycklet annat än att vara i skolan, plugga och träna.
Jo, nu kom jag på nått! Jag glömde nog av att berätta att vi i våran klass vann skollagsfotbollen. Vi vann över två sopklasser, en bra byggklass och en riktigt fotbollsklass från idrottlinjen. Först vann vi alla matcher i gruppen. 3-1 över fotbollskillarna och sedan ficvk vi möta dem i finalen igen. Då vann vi på straffar. Läs mer om hela tuneringen på
www.id3b.blogg.se där Evelina sammanfattat så fint! Vi vann "Mästare"-tröjor i storlek XXL. Ser ut som en klänning på mig, men det är väl bra sexigt, eller? Tänk att en handboll/hockeyklass ändå vinner över en ren fotbollsklass. Två gånger dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback