Hittad text som säger en hel del

Jag och mamma pratade om just nedanstående nyss.

En bra kille är:

Han som bryr sig mest om dig.
Han som inte utnyttjar dig bara för att få vara med dig.
Han som kan få dig att gråta med sina vackra ord.
Han som kan få dig glad när du är nere.
Han som vill visa upp dig för hela världen.
Han som kan skriva allt om dig på msn och inte bryr sig om hur många tjejer han förlorar.
Han som alltid kan ställa upp.
Han som vet när du är ledsen och när du är glad.
Han som betyder mest i dina ögon.
Han som kan vända sig till vem som helst och säga: detta är min flickvän.
Han som kan hålla din hand framför sina vänner och säga: det var hon jag pratade om.

Understruken och fet text är den viktigaste punkten anser jag. Kanske inte behöver betyda just msn. Men den punkten är ett mått på mognad. En kille som lever upp till den har kommit så långt att han inte längre behöver få bekräftelse och "playa" runt.

Sedan hittade jag även dessa punkter här på nätet.

Den perfekta killen:


1. Du älskar henne för den hon är,
hur mycket hon än skulle såra dig skulle du aldrig svika henne.
2. Du visar och säger alltid hur du känner.
3. Du skickar gulliga sms på kvällen och säger:
- Godnatt älskling, jag saknar dig (L)
4. Du tycker ALLTID hon ser otroligt bra
ut i dina ögon, no mather what.
5. Du är en Gentleman, som tål ett
nej utan en sur min.
6. Du vill visa upp henne även om hon
har mjukisbyxor och en skön tröja.
7. Du ringer upp henne tills hon svarar
om hon har blivit sur och slängt på luren i örat på dig.
8. Du lever för hennes kyssar.
9. Du håller vad du lovar.
10. Du skulle göra allt för henne.
11. Du trycker henne alltid närmare dig, tar
hennes hand eller visar på annat sätt att det är just HENNE du älskar,
när du pratar med andra tjejer på till exempel en fest.

Den första punktlistan ska tydligen vara en lista på bra killar medan den andra beskriver perfekta killar. Men jag måste nog ändå säga att det är de där bra egenskaperna i den första listan som gör en kille perfekt.

Men sedan skulle jag väldigt gärna vilja hitta en dessa listor fast motsvarande. Alltså, hur en tjej ska vara.För jag skulle og inte leva upp till något, haha...

Kommentarer
Postat av: Emma

Såna killar finns inte! Men om, så ring mig ;) Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback