Jag blir hungrig av att titta på Top Model

Copat från Sagas blogg:

Sara i sitt lilla nötskal
Sara i sitt lilla nötskal
Jag måste bara få dela med mig av en typisk Sara-kommentar. Det är Valborgsmässoafton, jag, Sara och Sandra degar på Simons studentrum och Top Model är i rullning. Sara utbrister, efter att jag sagt att jag lätt skulle kollat på det jämt om jag haft den kanalen: Jag blir så hungrig av att titta på Top Model. Dom ser ju så hungriga ut. Typiskt Sara. Jag skrev ner den på min mobil och hittade den förut idag och log lite för mig själv. Känner man den tjejen så fattar man.

Men vaddå? Ingen som känner igen sig? Man blir ju hungrig!!! De ser ju inte direkt mätta ut...

image1018

Kan ju i och för sig berätta att jag åkte "skidor" på gymmet i 75 minuter idag :D Ställde in maskinen på fatburning och stavade mig fram :P Kul är det :P Tittade på tv samtidigt och lyssnade på Amy Diamond!

Sedan har jag en grej till att berätta. Ni som känner mig vet också att jag är lite småkänd (detta stämmer inte längre) på att vara kass på matlagning medan min mor är grym. "Är inte du lika bra som din mamma på att laga mat?" har varit en ganska återkommande replik. Nu är det såhär då: MIN MAMMA LYCKADES FASIKEMEJ BRÄNNA VID PASTAN I BOTTEN PÅ KASTRULLEN IGÅR!!! Vem fan lyckas med det liksom, INTE ENS JAG skulle göra det!

Nä, dags att leta efter den där jäkla rackans lilla boken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback