Lite vemod blandat med tidig nostalgi

Idag var jag och Camilla på Katrinelunds student. Jag vet inte, men det kändes väldigt konstigt på något sätt. Jag pluggade som en idiot mellan sexan och nian i grundskolan bara för att jag inte ville något annat än att gå på Katrinelund. Jag kom inte in :-( , fast det handlade nog inte om betygen då jag gick ut med 295p. Det var det ända gymnasiet jag ville gå på och min värld höll ju på att gå under när jag inte kom in. Min klass på Aranäsgymnasiet är underbar och dessa åren har varit de bästa i hela mitt liv, men ändå kändes det när katrinelundarna sprang ut och jag inte var en av dem, som jag för fyra år sedan trodde. MEN, jag är glad över vad jag har och har haft, för jag ÄLSKAR verkligen min klass.

De som skulle få sina blommor fick dem i alla fall :D Alla utan stackars Frida. Jag och Milla hittade tyvärr inte henne. Hon får få en blomma av mig en annan gång :P

image1061
 
Hjälp mig!
Jag vet inte vem människan på bilden är! Känner du igen dig eller vet vem det är så snälla hör av dig till mig ;-) hehe

UPDATE: Det är ju Robin på bilden såklart!



Btw, så sprang jag cooper med min stukade fot idag. Fråga INTE om tiden!!! Efter det sprang vi även backträning i 40 minuter. Foten är blå och svullen, men det funkar att träna alldeles utmärkt! Ska dock INTE spela fotboll på idrotten imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara, det e ju Wernersson på bilden:P Känner du inte igen hans skarpa haka:P Haha!

2008-05-29 @ 21:48:20
Postat av: Sandra

Klart jag menade dig, men ibland kan man ju undra:P

2008-05-30 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback