Ny vecka, nya möjligheter

Känns som att jag citerar någon där va ;-) (Saga du vet nog vem, haha). Men faktum är att det kommer lite nya möjligheter den här veckan :D

-Träningsäsongen med Heid startar. Ska bli skojj, intressant och gött!!!

-Alla skolarbeten ska lämnas in, prov ska skrivas och arbeten ska redovisas. Kommer jag hinna? Det är frågan :P HAHA, klart jag hinner! Tror ni något annat om mig eller ;-)

-Jobb, chans att tjäna lite mer pengar till "livet efter Bulgarien" (läs: vardagen).

-Umgås med min söta klass i ytterligare en vecka. Kanske man kan hitta något nytt intressant hos någon som man inte fått veta på tre år hittills.

-Men den största frågan denna vecka är trots allt: Kommer jag hinna städa mitt rum som ser ut som "hej kom och hjälp mig" eller ännu bättre: "hej kom och skjut mig".

image1001

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback