Sista dagarna denna veckan

Om två veckor har jag tagit studenten! image1019
Fatta att jag inte ska gå till gymnasiet mer efter det. Känns lite overkligt måste jag säga.

Är lite seg idag. Vet inte varför. Tror det kan bero på att jag redan "slutat" skolan. Men jag har faktiskt ett prov kvar imorgon och ett tal. Efter det har jag ingenting kvar. Endast en och en halv helt onödiga veckor, där vi bara ska glida runt och fördriva tiden. Helt meningslöst!

Idag återstår dubbelpass (handboll och löpning) samt företagsekonomiplugg på listan.
Imorgon ska jag till skolan och göra det där sista provet och hålla talet. Ska även slinga håret och träna ett handbollpass, ev drar jag till gymmet och kör lite "fettförbränning" också.
Lördag är det dags att leta balskor, smink samt smycken. Blir nog även gym och solning. På kvällen ska vi hem till Saga och kolla Eurovision song contest.
Söndag fortsatt letande efter de sista balsakerna om jag inte hittat dem ännu och ev gym.
Måndag är det bal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback