Snart klar!

Svenska B- epokprov, upplysningstiden
Svenska B- epokprov, romantiken
Svenska B- epokprov, realismen/ naturalismen/ modernismen

Svenska B- Slutuppgift om en litterär epok och en författare samt bok från den tiden.
Svenska C- stiltransponering, nyhetsartikel
Svenska C- stiltransponering, formellt brev

Svenska C- stiltransponering, Hai-ku
Svenska C- stiltransponering, insändare
Svenska C- tal

Historia A- år 1941

Företagsekonomiprov, kapitel 5,6
Företagsekonomiprov, kapitel 7-9

Psykologi B- inämning om grupper
Psykologi B- inlämning av arbetsfrågor
Psykologi B- prov- grupppsykologi

Geografi A- inlämningsfrågor
Geografi A- Landanalys

Samhällskunskap B- fimer på Svt
Samhällskunskap B- två papper med frågor om allt som rör miljöfrågor

Samhällskunskap B- miljötänk
Samhällskunskap B- matseminarium


Sedan ska jag också:

Söka ett (speciellt) jobb
Skriva en insändare till GP

Så lång som ovan var min lista för en och en halv vecka sedan. Jag undrar hur många timmar jag lagt ner på skolan de senaste tio dagarna. Det är helt sjukt vad jag har pluggat. Har lite grann kvar men jag ska fixa det också. Företagsekonomiprovet har jag första lektionen imorgon. Hai-kun skriver jag imorgon i skolan efter att jag håll mitt tal. Kanske sitter kvar i skolan imorgon och skriver svaren på psykologifrågorna innan träningen och i helgen gör jag slutuppgiften i svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback