Sötaste och mest oskyldiga "flirt" i mitt liv

Var med om en söt sak tidigare ikväll när jag skulle tanka. image1012
Körde in på Shell i Särö (eller PÅ SÄRÖN) och på andra sidan står en söt kille i 19-20 års åldern i seglarjacka. Vi sa aldrig något till varandra, inte ens ett leende av varken honom eller mig. Vi körde därifrån samtidigt men jag tog av mot Kungsbacka och han mot Göteborg. Göteborgspåfarten ligger lite längre bort än vad min gör, men när man väl kört upp på 158:an så möts trafiken . Så nu mötte jag honom uppe på vägen och båda log lite och typ vinkade på varandra. HAHA, det är nog den sötaste "flirt" jag vart med om :P Lite annorlunda, eller hur?

Kommentarer
Postat av: ille

Riktigt sött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback