Störnade, störande, störande...

Blir inte mycket av roliga inlägg just nu. Träningen tar all min ork. Okej, hur ansträngande kan det egentligen vara att skriva ett blogginlägg? tänker ni säkert nu. Men faktum är att det är ansträngande. Min blogg är värderad till över 18 000, ja och då måste man ju faktiskt ha något att komma med också, NOT!

Jag är irriterad över två saker ikväll:
1. Jespers wii-kontroll som jag lånade med till klassfesten är trasig. Kommer kosta 549:- att köpa en ny. KUL!
2. Min företagsekonomibok är gone, borta, veck! Kommer förmodligen också kosta några hundralappar + ett IG på köpet, då jag inte kommer kunna plugga till mitt prov på fredag.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaHHHHHHHHhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback